13.01.2010 15:32

Moderní látkování a ekologické vedení domácnosti

Maminky malých dětí, alergiků, těhulky a ostatní zájemci o ekologii a zdravý životní styl vůbec, chystáme pro Vás velmi zajímavou besedu o ekologickém vedení domácnosti - o praní v mýdlových ořechách či jiných alternativních ekologických pracích prostředcích, o čištění a údržbě hygieny bez použití jedovaté chemie, o tom, jak tyto produkty působí na kůži atopiků, alergiků i zdravých. Ukážeme Vám moderní látkové plenky - předvedeme Vám, jak se s nimi jednoduše zachází, jaký mají pozitivní přínos pro Vaše dětičky i pro Vás a životní prostředí. Nadchneme Vás myšlenkou, že ekologické je zároveň i velmi ekonomické :)

Sama jsem tomu nevěřila, dokud jsem to nevyzkoušela. Když jsem měla první miminko, neměla jsem odvahu nakoupit látkové plenky. Myslela jsem si, že je to složité a že není možné stíhat prát a sušit plínky a starat se při tom o malé miminko... Kolikrát jsem toho poté litovala... Až s druhým miminkem jsem jako zkušená maminka (hihi) sáhla po moderních látkových plenkách z bio bambusového froté - A BYLA JSEM NADŠENÁ. Přijďte - povyprávím Vám o tom z pozice uživatelky - a odbornice, která za námi přijede, Vám k tomu řekne ještě daleko daleko více :)

Sledujte plakátky a web :)

—————

Zpět


Kontakt

Mateřské centrum Delfínek o.s.

KLUBOVNA v Domě kultury Milevsko - 2.patro - bezbarierový vstup zadním vchodem
sídlo: Písecké předměstí 1348 39901 Milevsko
IČO: 265 70 955


+420 773 669 061